Sponsorlu Bağlantılar

Tarçınlı Diyet Cheesecake Tarifi

Diyet yaparken tatlılardan vaz geçmeyin, Sindirilmesi kolay ve oldukça tatlı bir yiyecek tarifi hazırladım sizler için. Zaten tarçın olduğu için , diyetinize herhangi bir etkileşim yapmıyacağı gibi, diyetinizi destekliyecek bir tatlı tarifi Tarçınlı Diyet Cheesecake

Hazırlama Süresi : 30 Dakika
Pişirme Süresi : 35 Dakika
6 Kişilik
440 Kkal

Tarçınlı Diyet Cheesecake Malzemeleri : 

TABANI İÇİN : 
Yarım paket yulaflı bisküvi
25 gr tereyağı
300 gr light krem peynir
100 gr toz tatlandırıcı
1 adet yumurta
1 yemek kaşığı mısır nişastası
1 paket vanilya
1 çay kaşığı tarçın

ÜZERİ İÇİN : 
Yarım su bardağı light süt
Light krem şanti ( göz kararı )
Frenk üzümü
Taze nane (üzeri için)

Tarçınlı Diyet Cheesecake Hazırlanışı : 
1. ADIM 
Bisküvileri ufalayıp toz haline getirin. Tereyağını eriterek, bisküvilere ekleyin ve muffin kalıplarının tabanlarına bastırarak yayın.
2. ADIM
Krem peynir ile tatlandırıcıyı mikserle iyice çırpın. Yumurta, mısır nişastası, tarçın ve vanilyayı ekleyip karıştırın. Karışımı muffin kalıplarına paylaştırın ve 160 derecelik fırında 25-30 dakika pişirin.
3. ADIM
Fırından çıkarttıktan sonra oda sıcaklığına gelmesini bekleyin. Buzdolabında 2 saat soğutun.
4. ADIM 
Light krem şanti ile sütü katılaşıncaya kadar çırpın. Her birinin üzerine 1 tatlı kaşığı kadar krem şanti yayıp frenk üzümü ve taze nane ile süsleyerek servis yapın.
Püf Noktası
Tarçınlı diyet cheesecake kalori: 440 kKal
Share on Google Plus

Admin Unknown

Merhaba ben Vildan, siz değerli ziyaretçilerim için , masaüstü fotoğrafları, facebook kapaklarınıza uygun resimler , yemek tarifleri ve el işleri gibi yararlı ve işinize yarıyacak içerikler paylaşmaya özen gösteriyorum. Lütfen takipde kalın...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder